50 Random feiten over mij!

ik, Rick, jij lezer.

Ik wil graag de fantastische band tussen ons (jij en ik) NOG sterker maken door 50 random feitjes over mezelf te delen! misschien volgende 50 random feitjes over Gerard Joling!

1- Ik ben heel heel slecht in pillen slikken! een normale paracetamol slikken kost mij al snel 30 seconden…

2- Ik heb toen ik klein was per ongeluk mijn hamster doodgeknepen (R.I.P. Bassie)

3- Ik slaap met mijn mond open, voor het geval iemand mij in mijn slaap wil voeren.

4- mijn handschrift is fokking lelijk, gelukkig type ik deze blog uit in plaats van hem letterlijk te schrijven.

5- Ik ben nog NOOIT in Doetinchem geweest, true story.

6- Ik heb zo’n beetje 24/7 rode wangetjes.

7- Toen ik klein was moest ik ooit eens heel erg huilen omdat een van mijn vriendjes op mij had geplast. We hebben nog steeds leuk contact hoor!

8- Ik slaap vaak maar 4-5 uur per dag, dat is meteen het antwoord op de vraag “hoe kan je scheikunde studeren EN youtube videos maken?”.

9- Ik schep graag op over het feit dat ik scheikunde studeer, heel graag.

10- Ik heb zo’n 80% van de boeken die ik afgelopen jaar heb gekocht nog niet gelezen…

11- Ik maak van ALLES een grapje, ook als het iets heel serieus is.

12- Ik wilde mijn piemel opmeten met een geodriehoek, maar de geodriehoek was te klein.

13- Ik heb die geodriehoek nog steeds in mijn tas.

14- Ik heb de lengte van mijn geslacht uiteindelijk bepaalt door iets te vinden dat even lang was als mijn sjaak en DAT ding op te meten met een rolmaat.

15- Ik heb ooit een portemonnee met 230 euro gevonden, er zat een BMW klantenkaart in dus ik vond dat ik het geld wel mocht houden…

16- Ik zing graag.

17- Ik kan TO-TAAL niet zingen, jammer genoeg…

18- Als kind wilde ik makelaar worden, geen idee waarom…

19- Ik slaap altijd met mijn sokken aan.

20- Ik heb de eerste paar banjotown video’s gedisliked toen ze online kwamen. Ik vond het echt KUT dat bardo gaming videos ging maken, ga toch lekker vloggen joh! (Ik neem dit bij deze terug)

21- Mijn kamer ligt vol met spullen die ik jaren geleden heb “geleend”.

22- Mijn eerste twitternaam was @MeidenMagneet

23- Rick “@Meidenmagneet” Broers had toendertijd nog nooit een meisje gezoend.

24- Tot ik op mijn zestiende voor het eerst gezoend had dachten zo’n beetje al mijn klasgenoten dat ik homo was…

25- Ik moet ze deels gelijk geven, ik type deze blog terwijl ik een roze t-shirt aan heb…

26- Ik heb net ook een roze magnum gegeten.

27- Ik heb een “fase” gehad waar ik veel naar de vengaboys luisterde.

28- Shit, ik ben echt gay!

29- Op mijn 14e had ik een “emo fase”. Dit heeft nog steeds zijn gevolgen, de slaapkamer in het huis van mijn vader is zwart met groen en ik heb een hele berg zwarte vesten die te klein zijn.

30- De 18 euro die ik aan een vriendin van mijn ex leende voor 2 XXL pakken marlboro sigaretten, die heb ik nog steeds niet terug! #SharonaGeefRickZijnGeldTerug

31- Ik heb 200+ dagen gameplay op Runescape, dat is best veel… Als ik al die tijd gewerkt had voor 5 euro per uur zou ik 24.000 euro hebben verdiend.

32- Ik kon pas op mijn twaalfde mijn veters strikken.

33- Tot mijn twaalfde had ik altijd gewoon klittenband…NIEMAND HAD MIJ DOOR MWUAHAHA!

34- Ik heb een goed aantal keer een avondje drinken afgesloten met een hippe kortspartij, maar ik ben nu een “verstandige” drinker! (iets over je eigen grenzen kennen ofzo… whatever)

35- Ik gebruik adblock voor alle websites behalve youtube, want ik ben hypocriet en gun alle internetmensjes geen geld behalve youtubers…

36- Ik ben ooot gecatfished door een meisje uit Zwolle, maar daar kan ik zo’n beetje een hele blog mee vol lullen dus ik bespaar jullie de details.

37- Mijn politieke voorkeur is D66, progressief en “niet links, niet rechts, maar recht door zee!”. Je weet zelf #D66Represent

38- Mijn moeder werkte met radioactieve stoffen toen ze zwanger was van mij, dit verklaard hoe ik ben…

39- Alfastraling is mijn favoriete straling, science bitch.

40- Ik vraag mij vaak af of ik een goede seriemoordenaar zou zijn, dat is normaal…toch?

41- Als ik een paar dagen niet met youtube bezig ben ga ik mij daar heel erg aan ergeren… MOET VIDEOS MAKEN!

42- Ik moet best vaak lachen als ik mijn eigen video’s terug kijk… Ik ben mijn eigen grootste fan!

43- Ik draag ongemakkelijk vaak mijn eigen t-shirts. Je ziet mij op familiedag zó lopen in een yolo waterpolo sweater…

44- Ik heb de afgelopen dagen een wierrook verslaving ontwikkeld, mijj kamer ruikt alsof een kruidenmarkt in Indonesië in de fik is gevlogen…

45- Wierrook schijnt best slecht te zijn voor je longen dus heb ik eergister besloten geen sigaretten meer te kopen. Ik ga ze alleen heel af en toe bietsen. Zo zijn mijn longen weer 100% zen.

46- Ik heb naast youtube 2 jaar lang een krantenwijk gehad (iedere ochtend 6:00), maar verder heb ik nog nooit echt gewerkt…

47- Oké ik heb één halve dag bollen gepeld maar ik kwam er achter dag ik té hard moest werken om 4 euro per uur te vangen dat ik de zelfde dag ontslag nam.

48- In september begin ik met een cursus stand-up comedy en ik heb er fucking veel zin in!

49- Als ik mijn stand-up van de youtube gathering terug kijk ben ik alles behalve tevreden, werk aan de winkel!

50- Vaak als kijkers een handtekening willen en mij en pen/stift geven laat ik deze bewust op de grond vallen als ik hem terug geef… BECAUSE FUCK YOU THATS WHY!

—————-
Dus, zijn wie nu betere vriendjes dan eerst?

Groettekes Ricky xx

15 gedachtes over “50 Random feiten over mij!

  1. Rick je bent weer geniaal bezig. Ik heb bij sommige dingen echt zo van wij zijn bijna dezelfde persoon. sommige dingen wist ik al door #watjenietwist (weet je wel die rare Jordi).

    Like

  2. ik wil ook best 50 feiten terugsturen over mij, maar dat word een lange reactie en daar ben ik te lui voor, dus hier heb je er een paar (ik weet nog niet hoeveel ik ga typen)

    1. ik ben lui

    2. ik blijf graag anoniem

    3. Ik erger me aan het feit dat ik, om een witregel in jouw blogjes te selecteren, ik de regel er boven/onder ook moet selecteren!

    4. Ik ben verslaafd aan de muziek van Hotline Miami 2: Wrong Number (reclame, sorry)

    5. Ik heb van jou overgenomen om addblock op youtube uit te zetten, hoe irritant die reclames ook zijn!

    6. Ik vond deze blog chill.

    Geen onschuldige hamsters meer doodknijpen hè Rickie?!

    xx

    J.

    Like

  3. Ik bezorg ook ochtend kranten! Alleen heb ik de zware taak van 4 uur mn bed uit kruipen omdat een bepaalde instelling de kranten om 5 uur wil hebben en het depot een pokke end fietsen is

    p.s ik ben dat meisje in de trein(schagen – heerhugowaard)
    van een paar maanden terug dat vroeg of jij Rick was x)

    Like

      1. Heey rikkie puur hier gekomen zodat jij als de skire man die je bent geld verdient (was net je road to 69 aant kijken ik was zo vAn zal wel zwaar kut zijn)

        Like

Geef een reactie

